Re: Jak odczytać zawartość starego twardego dysku?

Autor: Chopin <stawnanet_at_wp.xl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 11:26:56 MET DST

Użytkownik "Wlodzimierz " <ciekaw1@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e07scc$9sq$1@inews.gazeta.pl...

> To znaczy, ze oprócz kabelków i karty kontrolera
> potrzebne jest jeszcze dodatkowe oprogramowanie?
Oprogramowanie będzie ci potrzebne aby ustalić w jakim formacie są zapisane
dane.
Poza tym kontroler jest pewnie na złączu ISA, co znacznie utrudni
kombinowanie ze zgraniem danych.

> Nie myślałem, że to takie skomplikowane :-(
Kiedyś do tego typu dysków był dołączany specjalny programik do "markowania"
bad sektorów gdyż nowe dyski już je zawierały. Producent umieszczał
informację o nich na dysku.

> Chyba lepiej poszukam firmy (do odzyskiwania danych?),
> która mi zgra zawartość na CD.
Zazwyczaj takie firmy biorą dużą kasę za odzysk danych. Pytanie czy gra
warta świeczki.

Pozdrawiam,

--
Chopin