Re: 2 x DDR400@333 na Asus K8N

Autor: Lopez <rtlopezREMOVE_at_gazeta.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 10:57:17 MET DST

Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości...
> Czesc,
>
> Mam problem z pamiecia w kompie. Dolozylem druga kosc i mam teraz 2 x
> Kingston 512 DDR 400 MHz - niestety obie chodza na 333 MHz. Bios
> nieruszany, rev. 1008. Czytalem watki na grupie z tamtego roku i
probowalem
> roznych ustawien w slotach:
>
> - w 1 i 2 chodzi na 333
> - w 1 i 3 chodzi na 333
> - w 2 i 3 nie chodzi wcale, system nie bootuje.
>
> Pisze tego posta z nadzieja, ze przez ostatnie pol roku pojawilo sie
jakies
> [...]

Niestety nie.
Jedyne co mozesz zrobic to wymienic na jedna kosc
albo wlazyc selekcjonowana pare, moze byc taka do duala,
ale nie koniecznie, wazne zeby byly z jednej serii.
Mialem ten sam problem, ale sprzedawca byl tak mily, ze za
niewielka doplata wymienil mi oba moduly, na jeden wiekszy.

--
Pozdrawiam
Lopez