Re: temperatura Bartona 2500XP

Autor: MOST <gta100_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 09:51:07 MET DST

> To z czego jest odczyt to zależy od płyty. U mnie np. jest tylko z diody
> w procesorze (i w BIOSie, i pod Windows).

Czy tą informacja o sposobie pomiaru temperatury można odczytać w instrukcji
płyty czy podaje jakiś program a może bios. Ja np pojęcia nie mam czy jest
to dioda czy socket a może są jakieś przekłamania stąd ta różnica w
odczytach. Tak na oko to ta wyższa to chyba odczyt z diody którą ma podobno
Barton 2500XP a niższa z socketa ale pewności nie mam.