Re: temperatura Bartona 2500XP

Autor: Qlfon <ravX_at_lifeX.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 09:06:15 MET DST

Margo napisał(a):

> Źle założony radiator?
>
> Nawet jak swojemu Bartkowi podniosę napięcie, wykręce do 3200+ i
> uruchomię jakiś program katujący typu Prime, to przy swoim Pentagramie,
> nie uzyskam tak wysokiej temperatury :)
U mnie podobnie jak u Mosta: sprzet z siga i na FREEZONE QC-92 Cu + 2
92mm Fandery z boku budy + 120mm Fander pod zasilaczem w windzie (net,
foobar, Thunderbird) mam 52st przy obrotach wiatrakow ustawionych na 1%
w speedfanie. Jak je rozkrece na max to temp spada do 45st. Podczas
grania lub innych procozernych czynnosci wykreca sie cale 53st pzry
wiatrakach ustawionych na 25% (CPU) i 40% (bok budy)...
Nie mam pojecia jaka jest pasta pod radiatorem:(
Slyszalem, ze odczyty z abita nie sa najbardziej wierygodne. Mozna to
jakos skompensowac?

--
Qlfon
Barton mobile 200x11, 2GB Twinmos Dual Ram, Abit NF7s v2. Sapphire