Re: czas reakcji LCD

Autor: Shreek <pulikowSP_at_Mpoczta.onet.pl>
Data: Sun 26 Mar 2006 - 21:59:49 MET DST

Mariusz napisał(a):

> To zależy jak mierzony, jako "wartośc katalogowa" jest za duzy, tak duzy
> czas powoduje dziwne efekty wizualne podczas przewijania tekstu w
> Wordzie czy stron internetowych. Może to denerwować.

A może to jest prawdziwy czas :-)
Teraz producenci podają parametry swoich LCD'ków podobnie jak producenci
sprzętu LOW-audio - np moc 150W PMPO...

Powiem tak, mam monitor LCD 18,1" iiyama, w instrukcji którego podany
jest czas 25 ms i nie widać smużenia ani innych denerwujących efektów.

--
GG: 1119311