Re: Jak odczytać zawartość starego twardego dysku?

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk.beztego_at_friko6.onet.pl>
Data: Sun 26 Mar 2006 - 19:35:05 MET DST

Użytkownik "Wlodzimierz " <ciekaw1@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:e06e8p$fle$1@inews.gazeta.pl...
> Odnalazłem stary dysk twardy od AT ,lub nawet XT.
> Postanowiłem przegrać zawartość do współczesnego PC
> i tu mnie spotkała przykra niespodzianka, złącza nie pasują .
[...]

Witam

Potrzebujesz karty kontrolera twardego dysku (MFM), obsługującą standard
ST506 (lub ST412). Do tego komplet kabli (kabel sterujący i kabel danych).

Poczytaj książkę "Anatomia PC". Autor: Piotr Metzger. To na począte. Potem
mogą przydac się LLF, debug, fdisk i inne takie ;-)

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski