Paweł Polak <rowerzysta1@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Dzieki za odpowiedź. Napisz mi proszę co oznacza określenie support?.
Wsparcie przez producenta wlasnych produktow za pomoca sterownikow,
bazy wiedzy i dopowiedzi na pytania dotyczace sprzetu. Widze ze Canon
Polska tego nie swiadczy, wiec wlasciwa bedzie strona:
https://self-service.canon-europe.com/ce/pages/
Wczesniej mozesz pobrac sterowniki z tej strony:
http://software.canon-
europe.com/Scanners/Flatbed_Scanners/CanoScan_D646U447.asp
ScanGear CS-U ver. 6.02 i Toolbox v2.2.3 sa pod XP wiec nie powinno byc
problemu. Jesli po ich zainstalowaniu dalej nie bedzie dzialac wierc dziure
w brzuchu wsparciu technicznemu producenta [wspomniany support] - powinni
rozwiazac problem, czasami wrecz udostepniaja w takich sytuacjach wersje
stebeta nie umieszczone jeszcze oficjalnie na stronie.
> Z góry dzięki za odpowiedź. Na marginesie postaram się poprawić z
> ortografią.
Milo z Twojej strony. Nie napadam na Ciebie, ale po przeczytaniu
wiekszej liczby tak pisanych postow czlowiek zaczyna zastanawiac sie przez
jakie "h" pisze sie wlasne imie :/
-- Pozdrawiam, Michal Bien mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG: 351722 #ICQ: 101413938 JID: mbien@jabberpl.orgReceived on Sun Mar 26 19:10:08 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 26 Mar 2006 - 19:51:23 MET DST