Re: Co zrobić żeby zaczoł działać?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sun 26 Mar 2006 - 19:05:40 MET DST
Message-ID: <Xns9792C23DBFBAAmbien@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Paweł Polak <rowerzysta1@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> Dzieki za odpowiedź. Napisz mi proszę co oznacza określenie support?.

            Wsparcie przez producenta wlasnych produktow za pomoca sterownikow,
bazy wiedzy i dopowiedzi na pytania dotyczace sprzetu. Widze ze Canon
Polska tego nie swiadczy, wiec wlasciwa bedzie strona:

https://self-service.canon-europe.com/ce/pages/

Wczesniej mozesz pobrac sterowniki z tej strony:
http://software.canon-
europe.com/Scanners/Flatbed_Scanners/CanoScan_D646U447.asp

ScanGear CS-U ver. 6.02 i Toolbox v2.2.3 sa pod XP wiec nie powinno byc
problemu. Jesli po ich zainstalowaniu dalej nie bedzie dzialac wierc dziure
w brzuchu wsparciu technicznemu producenta [wspomniany support] - powinni
rozwiazac problem, czasami wrecz udostepniaja w takich sytuacjach wersje
stebeta nie umieszczone jeszcze oficjalnie na stronie.

> Z góry dzięki za odpowiedź. Na marginesie postaram się poprawić z
> ortografią.

            Milo z Twojej strony. Nie napadam na Ciebie, ale po przeczytaniu
wiekszej liczby tak pisanych postow czlowiek zaczyna zastanawiac sie przez
jakie "h" pisze sie wlasne imie :/

-- 
Pozdrawiam, Michal Bien 
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl
#GG: 351722 #ICQ: 101413938 
JID: mbien@jabberpl.org
Received on Sun Mar 26 19:10:08 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 26 Mar 2006 - 19:51:23 MET DST