problem ze startem

Autor: Jawi <Jawi_at_poczta.fm>
Data: Sun 26 Mar 2006 - 00:32:37 MET

Hejka Wszystkim
Mam mały problem i zanim zacznę grzebać w kompie to szukam wskazówek a moze
rozwiązania? :)
Włączam kompa i jest ok. jak w XP dojdzie do ekranu gdzie powinny pokazać
się ikony wybru uzytkownika to czasami pokażą się i nic węcej, nie można nic
zrobić albo ciągle wyświelany jest komunikat "Trwa uruchamianie systemu
windows..." i w czym problem może być sprzetowy?, dodam że czasami przez
miesiac jest ok, i po restarcie też jest ok
Myślałem że to wina OSa, ale dlaczego po restarcie jest już wszystko dobrze?
pozdrawiam