Re: złącze cyfrowe i analogowe monitory LCD

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 21:13:17 MET

> Są. Duże. Ci, co twierdzą inaczej nie mają monitora z DVI.

Ośmielę się nie zgodzić. Mam dwa monitory obok siebie. Jeden DVI i... drugi
też, ale karta graficzna ma tylko jedno DVI więc siłą rzeczy jeden monitor
działa na analogu. Nie dostrzegam żadnej różnicy w jakości. Jest drobna
różnica przy przełączaniu trybów, ale związana jest jedynie z czasem reakcji
monitora przy przełączaniu się.

Jednak właśnie ten większy komfort przy znianach trybu powoduje, że wolę
mieć DVI.

Pozdrawiam
MN