Re: Asus P5WD2 Premium i AHCI

Autor: KaNo <fluor_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 20:17:09 MET

KaNo <fluor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> Jezeli juz chce sie przejsc na AHCI to warto od razu wybrac opcje RAID.
> Zawiera ona AHCI i dodatkowo pozwoli pozniej na bezproblemowe zalozenie
> macierzy dyskowych, a poki co bedzie spokojnie dzialala z jednym dyskiem.
> Pozdrowienia.

P.S.
Nie wiem czy zadziala w tym przypadku opisywana wczesniej metoda. Jest
jeszcze inna, sprawdzona w podobnej sytuacji. Nalezy wystartowac instalacje
WinXP (oczywiscie po drodze F6 i sterowniki RAID Intela) i dojsc spokojnie
do ekranu gdy instalacja wykryje poprzednie windowsy - wowczas wybrac opcje
Repair - klawisz "R". Windowsy zostana przeinstalowane z zachowaniem
wszystkich urzadzen, programow i ustawien - wymienione zostana tylko
sterowniki systemowe.
Pozdrowienia.