Re: wolne nagrywanie DVD

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 16:55:08 MET

a <2e3@hotmail.com> w wiadomości <news:e02vtl$1130$1@node1.news.atman.pl>
napisał/a:

> Sprawdzalem szybkosc dysku i na kazdym jest okolo 20mb/s.A nagrywa sie
> wolno.Co mam zrobic aby sie szybko nagrywalo.

usuń w menedżerze urządzeń kanał ide (w 'kontrolery ide'), ten do którego
masz podłączoną nagrywarkę (mam nadzieję, że dyski są podłączone do jednego,
a nagrywarka do drugiego kanału :p), zrestartuj ten szit wxp, sprawdź, czy
nagrywarka ma potem włączone ide.

ps.: Co mówi nero info tool na temat sterowników aspi w xp? Bo ten
diagnostyk uznaje tylko (oprócz własnych ASPI nero) starą oficjalną wersję
ASPI 4.60...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel