Re: wolne nagrywanie DVD

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 16:39:19 MET

a <2e3@hotmail.com> wrote:

> Sprawdzalem szybkosc dysku i na kazdym jest okolo 20mb/s.

            Okolo czy 20 MB/s? Bo W PIO maks co mozna wyciagnac to
16,6 MB/s przy PIO4. Z drugiej strony na DMA i wspolczesne dyski
~20 MB/s to stanowczo za malo - powinno byc 2-3 razy tyle.

> A nagrywa sie wolno. Co mam zrobic aby sie szybko nagrywalo.

Sprawdzic na innych plytac [niektore sa tak podlej jakosci ze co
troche spowalniane jest nagrywanie], sprawdzic w koncu czy DMA jest
uaktywnione [po czytniku to jakies win32 - jesli z linii NT to masz
te dane we wlasciwosciach kontrolera kanalu IDE], nie od rzeczy jest
wrzucenie ForceASPI 1.7. No i nie zadawaj kazdego pytania w oddzialnym
poscie + stosuj sie do zalecen netykiety.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl