Re: Resetowanie kardridza w HP 3420 (27)

Autor: SRB <asdad_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 16:32:58 MET

SRB napisał(a):
> Witam
> Musze zresetować koleżance kardridz w HP 3420 (czarny).
> Robie wszystko według:
> http://www.inktec.pl/index.php?id=83
> i... nic.
> Czy ta drukarka nie ma możliwości resetu, czy ja coś źle robie?
>
> -Zalepiłem lewy styk
> -off/on drukarke
> -Zalepiłem prawy styk
> - off/on drukarke
> - odlepiłem i nic
>
> To samo zrobiłem zalepiając prawy i lewy i nic.
> Pisze tam coś o kolorach, ale kolorów nie widze. Może coś jest nie tak.
> [...]

Sam odpowiem dla potomnych.
Najpierw zalepia się lewy, potem oba. W treści można zrozumieć,
że najpierw jeden potem drugi, ale raczej trzeba sie sugerować
obrazkiem. By nowy kod przyjął trzeba mu kazać sprawdzić poziom
tuszu, np. przez program dołączony do drukarki (przy każdym
włożeniu). Samo zalepianie nic nie da, jak nie sprawdzi się
poziomu tuszu.

Pozdrawiam

ps. napełniał ktoś tuszem VISION tech? Czy zasycha on w czasie
postoju? Już musiałem go drugi raz czyścić, ale mam nadzieje że
to mu minie i nie jest to wina felernego tuszu. Sprzedawca
zarzekał się, że to ten sam tusz, co HP używa, ale sprawdzić
tego sie nie da :/