formatowanie dysku

Autor: Melon_89 <melon_89_at_o2.pl>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 11:07:34 MET

Witam. Mam dysk podzielony na 4 partycje i chciałbym całkowicie go
sformatować za jednym razem. Bootuję płytkę windowsa i usuwam 3
partycje i do tego momentu wszystko idzie gładko, partycje zamieniają
się w wolną przestrzeń na dysku. Gdy mam już wyświetlaną tylko
przestrzeń pod instalatora windy (chyba 8 Mb), wolne miejsce po
partycjach i partycję systemową, próbuję usunąć tę ostatnią i
udaje się bez problemów, jednak zamienia sie ona w oddzielne miejsce
na dysku. Nie licząc tych paru Mb pod instalatorka windowsa mam dwie
oddzielne wolne przestrzenie. A chciałbym cały dysk sformatować za
jednym podejściem i zainstalować Windowsa, a dopiero potempodzielić
dysk. Dodam jeszcze, że chodzi o XP'ka pro. Pozdrawiam