Re: Sempron czy Bartek?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 10:50:01 MET

cml napisał(a):
> posiadam semprona 2300 ale grzeje sie to gowno niemilosiernie (a co za
> tym idzie slychac go)

Elektrony w nim słyszysz? ;)

> - zastanawiam sie nad powrotem do ath xp - jakiegos
> bartona 2.4 powiedzmy.
> obudowe mam uATX a chlodzenie artcic cooling - czy bartek bedzie sie
> mniej grzal?

U mnie Barton @2GHz grzeje się i to dość znacznie w porównaniu do
współczesnych Sempronów i Athlonów. Na w miarę dobrym WC mam około 44-45
stopni, więc niemało. Przy Pentagramie QC-80 Cu miał ponad 52 stopnie.
Oczywiście trzeba wziąć poprawkę na to, że Abit NF7 zawyża temperaturę o
ok. 7 stopni, ale to i tak sporo.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl