POMOCY !!!!

Autor: kotos11 <ar-turek_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 10:20:47 MET

Witam all
Mam problem ze swoim sprzetem a minanowicie: Każdą grę którą
zainstaluje i zaczynam grać po paru minutach wywala mnie do windowsa
bez żadnego komunikatu o błędzie.Wymieniłem już twardy dysk ,
dokupiłem pamięć ram nową i nic.dalej dzieje sie to samo wywala i
wywala lub się zacina że trzeba zrobić restart.Przeinstalowałem
system już ze 4 razy i za każdym razem dzieje się to samo.CZy ktoś
moze mi coś doradzić dlaczego tak się dzieje i w jaki sposób to
naprawić ?Tylko nie każcie mi kupować nowego kompa !!!!