Re: najlepsza karta pod AGP - MSI ?

Autor: Tomasz MaciÄ…g <tmaciag_at_willow.iie.uz.zgora.pl>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 00:34:53 MET

Dnia 24-03-2006 o 17:05:16 Dawid <maniera@neostrada.pl> napisał:

> Aco powiesz na to http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=4321

Fucktycznie :) Ale to chyba niedawno musieli sprowadzić, gdyż z tymi
kartami były ogromne problemy (w sensie kupna)

> i nie strasz ludzi tylko dlatego, ¿e Masz cu¶ nowszego.

Ja wiem czy nowszego... mam tylko 850XTPE, też na AGP :)

> Ps. A najlepsze jest to, ¿e na Allegro ceny tych kart s± wy¿sze jak w
> sklepie.

No właśnie. Bo 6800GT/U na AGP jest już naprawdę mało. Wcale bym się nie
zdziwił, gdyby w tym komputroniku "duża ilość towaru" oznaczała... z 10
sztuk na cały kraj :) Bo kto to kupi, jeśli można mieć 7800GS...?

--
T.M.