Re: Przelotka z dysku 2.5 na 3.5

Autor: Publicon <publicon_at_epf.pl>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 00:20:19 MET

Użytkownik "ZeN" <zen@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:e01sug$hqb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> nie ... zobacz na linka którego dałem ci wcześniej..

> porównałem swój dysk z rysunkiem

No dobra. Ja też porównałem i u mnie pusty jest na 10 parze od prawej, a par
jest 22. Na rysunku jest na 8 parze, a par jest 20. Rysunek w takim razie
jest jedynie poglądowy.

A znalazłem coś takiego:

http://www.pinout.republika.pl/hdd2.html

Zgodnie z tym dobrze myślałem, że pin 41,42 muszą być zasilane przez 5V
(zgadza się ze schematem wyżej), natomiast na płytce nie ma połączenie do
41. Są nadrukowane ścieżki (pola lut.), ale wygląda jakby ktoś zapomniał
połączyć to kawałkiem przewodu. Hm... no nie wiem czy to normalne. Pin 41
odpowiada za zasilanie elektroniki, a bez niej prawdopodobnie silnik sam z
siebie nie wystartuje. Znowu mi trudno uwierzyć, że ktoś produkuje takie
przejściówki, ale na to mi wygląda :|.

P.