Wymiana wentylatora na zasilaczu

Autor: leonan <leonan_at_gazeta.pl>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 00:06:44 MET

witam,
mam zasilacz CHIEFTEC DF-360, i jeden z wentylatorów zaczyna dosyc
glosno hałasowac, jutro mam zamiar go przeczyscic , ale jak nie pomoze
to bede musial go wymienic. Kiedys jak mialem stary jeszcze zasilacz to
po zatarciu went. wymienilem poprostu na najtanszy jaki znalazłem na
giełdzie komputerowej(8zl), byle by byl 80mm.
Teraz chciałem cos bardzie cichego włozyc i myslałem nad tym:
http://www.allegro.pl/item92123087_arctic_fan_pro_tc_b_cichy_cz_tem_reg_obr_10db_fv.html
nie wiem czy sie opłaca, czy moze wystarczy zwykly najprostszy wentylator...
pozdrawiam