Re: Przelotka z dysku 2.5 na 3.5

Autor: Publicon <publicon_at_epf.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 23:18:49 MET

> nie wiem czy ten dysk jest na rysunku prawidłowo rozrysowany...
> sprawdź ilość pinów bo mi brakuje 2 pinów licząc od prawej :(
> pusty powinien być na 10 parze a wg. rys. jest na 9
> jeśli się zgadza z rys. być może potrzebujesz innej przejściówki...
> wyczodzi tyle samo pinów ile masz dziurek we wtyku?

O to się rozchodzi ?

http://www.hardwarebook.net/connector/storage/ata44internal.html

Jeśli tak, to wychodzi tyle samo pinów. 22 pary rodzaju górny-dolny. Na
rysunku też tak jest (górny), a pusty przypada.. a skąd wiesz, na którą parę
przypada ? (nie wiem, czy o tym samym rysunku myślimy). Pinów tyle samo, ile
dziurek we wtyku.

P.