niskie napiecia na plycie

Autor: tosamo <tosamo_at_o2.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 21:24:06 MET

Witam

Mam plyte ms-6309 (MSI). Zaczal sie wylaczac komputer. Zasilacz byl walniety
wiec go zmienilem na
Modecom Feel 350ATX. Teraz w biosie pokazuje mi tragicznie niskie napiecia
(12V=8V, 5V=3,5V) a
komputer pracuje tak niestabilnie, ze windows laduje sie raz na 4 razy.

Szukalem informacji na temat tej plyty i znalazlem wypowiedzi kilku osob
ktore tez tak mialy i najczesciej
pomagala wymiana kilku kondensatorow z zasilania. U mnie te kondensatory
wygladaja idealnie. Natomiast
mam pewne watpliwosci co do kilku mniejszych (1 spuchniety jest obok gniazda
zasilania i 2 pomiedzy procesorem
a agp).

Czy ktos sie spotkal z dokladnie takim objawem (az tak niskie napiecia) i
wie, ze pomogla mu wymiana
kondensatorow ?