Re: Przelotka z dysku 2.5 na 3.5

Autor: Publicon <publicon_at_epf.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 21:13:17 MET

<ciach>

Jest tak jak napisałeś. Dysk wciaż się nie kręci, a usłyszałbym go, bo
słychać jak startuje. Teraz po odłączeniu innych rzeczy mam pewność, że nie
startuje. Na przelotce jest wyryty napis "1->" i wskazuje pin 1. Kable
zasilania połaczone prawidłowo, black to B, red do R. Różowy kabelek w
tasiemce wydaje się łączyć z pinem "1". Wycięcie (ząbek) na złączu EIDE
znajduje się na górze. Hm.. po przeciwnej stronie przelotki - gdzie nie ma
złącza zasilania - przelotka zdaje sie nie dochodzic do końca do złącza w
dysku - różnica pomiędzy prawą a lewą stroną wynosi jakieś 0.5 mm (przy czym
lewa dopchnięta do samego końca). Nie mogę jej dopchnąć tak jak po drugiej
stronie. Dysk to IBM DPLA 25120.

P.