Re: Nominalne taktowania karty graficznej i artefakty

Autor: Palmer <USkolupUN_TO_at_o2.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 13:28:36 MET

Użytkownik "Michał" <mbierwia@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e00kqj$14b$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jaka reszta sprzętu, zasilacz, czy drivery do mobo zainstalowane?

Wszystkie drivery zainstalowane. Nie odinstalowałem natomiast drivera
poprzedniej karty graficznej, ale nie wydaje mi się by miałby on cokolwiek z
tym bliżej. Jeśli zaś chodzi o hardware to myślę jest całkiem w porządku i
wykluczam jego wpływ.
Rozumiem, że pytasz o tę całą resztę, gdyz nie pozostaje bez wpływu na taki
stan rzeczy, który nie powinien miec miejsca, czy tak?
Przypomniało mi się natomiast, że wcześniej przetaktowywałem delikatnie
procesor i pamięc i kiedy podczas testów ATI Tray Tools odpaliłem
StressPrime2004, po kilkunastu min ten wyrzucił błąd. A juz miałem
przeswiadczenie, że po kilkunasto godzinnych testach, chociaz podsysetm
pamięc - procesor mam już "zalatwiony". Czy to jest powodem owych błędów w
obrazie? Jeśli tak to zrobię testy grafiki przy nominalnych ustawieniach FSB i
timingach pamięci.