Re: wybor laptopa ;)

Autor: Kubuniek <kubaa_at_fredry.net>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 13:13:12 MET

Uzytkownik "och.karol" <och.karol@xl.usunto.wp.pl> napisal w wiadomosci
news:dvvfkv$orn$1@inews.gazeta.pl...

> A Ty sobie porównaj jakosc wykonania (przy niby podobnych parametrach),
> trwalosc, zywotnosc baterii oraz stopien trudnosci dalszej odsprzedazy.
>
> --
>
> pozdr
>
> karol
> odpowiadajac usun "usunto." w adresie

Kazdy sprzet komputerowy jest ciezko odsprzedac, chyba ze zrobisz to za pól
darmo. Teraz nowe kompy sa dosc tanie. Poza tym nie narzekam na tralosc
wykonania i jak dotychczasz tfu tfu jest wszystko w porzadku. Poza tym nie
chce sie klócic takie jest moje zdanie jako uzytkownika acera. Dalem koledze
propozycje bo prosil.

Pozdrawiam.