Re: Który z tych dwóch wybrac?

Autor: Pawel W. <paulus74_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 11:31:48 MET

Ja z kolei mam Belinee 101903 - dalem za nia jesli dobrze pamietam
1300 PLN. Plusy - jesli wczesniej siedziales przed zwyklym CRT to
docenisz jakosc. DVI - duuuzo daje - przynajmniej ja widze
róznice w ostrosci obrazu pomiedzy wejsciem analogowym a
cyfrowym.
Minusy - nierównomiernosc podswietlenia, niepotrzebne ? glosniki,
u mnie trafil sie jeden subpiksel, ale w takim miejscu ze jest
praktycznie niewidoczny - dolny brzeg...