Re: Która płyta lepsza?

Autor: <<>> Gozdek <<>> <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 10:36:24 MET

news:e0067n$3p2$1@polsl.pl...

> No cóż, używam regularnie tylko jednego ASRocka co prawda
> (sam kupuję Gigabyte głównie, ten ASRock to służbowy z
> przetargu :/ ) i co prawda generalnie działa stabilnie,
> lecz nie bezproblemowo:
>
> - czasem po uruchomieniu nie działa w ogóle klawiatura,
> trzeba zrobić pełny power-off do zera i na nowo
> uruchomić komputer
>
> - USB ma problemy z odczytem pen-drive niektórych i
> zawiesza się czasem po paru godzinach pracy

Moze masz jakis trefny egzemplarz a takie zdarzaja sie nawet wsrod
najpepszych producentow (Asus, Abit, Gigabyte). W moim kompie siedzi Asus, a
ojciec ma ASRock K7S8X i jak jestem w domu to czasami korzystam z jego kompa
i nie mam do tej plyty zastrzezen, kumpel ma identyczna plyte i komp chodzi
24/godz przez 6 dni w tygodniu i tez nie ma problemow. O innych plytach tej
firmy wypowiedziec sie nie moge, bo nie mialem z nimi stycznosci, ale co do
K7S8X to polecam.

Pozdro!

--
--------