Re: Video-In 6600GT-7800GTX

Autor: Zbyszek Kłos <klosz007_usunto__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 23:05:35 MET

Witaj,

> Przy okazji mam pytanie czy te 10 bitów to jest
> na każdą składową RGB osobno czy razem?

To jest rozdzielczość z jaką jest próbkowany złożony sygnał Composite który
podajesz na wejście karty - nie ma nic współnego z RGB gdyż karty z Video-In
(czy to graficzne czy telewizyjne) nie przyjmują sygnału RGB lecz Composite
(lub S-VHS - w takim wypadku sygnał luminancji jest próbkowany z
dokładnością 10 bitów a chrominancji może być dużo mniej choć nie wiem jak
jest dokładnie).

Pozdr,
Zbyszek