Re: Odzyskiwanie danych - pytanie/pomoc.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 22:09:04 MET

Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>
napisał w wiadomości news:dvusb5$si1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Michal Kawecki wrote:
> (...)
>
> Z wypowiedzi pytacza wynikało chyba, że on ma plik .gho z
> zawartością poprzedniego dysku i chce odzyskać zeń dane, co jest
> całkowicie możliwe - bodajże Ghost Explorer, o którym
> wspominałem, może wyciągać z ghosta pliki i foldery, ale to
> trzeba sprawdzić.

No tak, ale trudno to nazwać "odzyskiwaniem" danych, gdyż Ghost Explorer
jest standardowym wyposażeniem instalki Ghosta i właściciel tego
programiku powinien o nim raczej wiedzieć. Stąd myśl, że pewnie chodzi o
potraktowanie zghostowanej partycji jakimś narzędziem mającym posłużyć
do wyciągania np. plików uprzednio z niej skasowanych. A to w przypadku
Ghosta nie jest niestety możliwe...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/