Re: Kask 3D

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 12:33:10 MET
Message-ID: <slrne251rm.r4i.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

W dniu Thu, 23 Mar 2006 12:26:00 +0100, osoba określana zwykle jako
Marcin Narzynski pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>> To nie powinno być problemem. Kwestia regulacji soczewkami tak, żeby oko
>> mogło akomodować tak jakby ekranik był dalej.
>> Gorzej, że te wynalazki były:
>> 1) drogie
>> 2) ciężkie i nieporęczne
>> 3) mimo wszystko jednak dalekie od doskonałości jeśli chodzi o obraz
>A czemu drogie?

Bo dalece większa rozdzielczość jest potrzebna? (i nie chodzi mi o
całkowitą liczbę pixeli na wyświetlaczu, ale właśnie o rozdzielczość).

>Czemu dalekie od doskonałości?

Choćby właśnie z powodu problemów z akomodacją.

>Technika się rozwija, powinno
>być coraz lepiej.

No akurat na rozwiązanie tego problemu nie mam pomysłu. Jak chciałbyś
rozwiązać problem związany ze zmianą ostrości w zależności od
odległości?

>A że ciężkie - prawdziwy Marine z Battlefielda2 da sobie radę... ;)

Jasssne.

-- 
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb > Za moich czasów to trzeba było krzemienia-
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' mi krzesać zera i jedynki
d' http://epsilon.eu.org/ Yb 
`b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d' 
Received on Thu Mar 23 12:35:12 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 23 Mar 2006 - 12:51:20 MET