Re: wymiana nagrywarki DVD? Ale na co? ;)

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 11:03:56 MET

Dnia 22.03.2006, o godzinie 15.59.08, na pl.comp.pecet, Marx napisał(a):

> a skad taka informacja?

Inaczej. Da się testować oczywiście DVD-RW, ale wyniki nie są powtarzalne a
i ilość błędów pokazywanych będzie nieadekwatna do rzeczywistej jakości. Ze
sprawdzanych przeze mnie płytek wynika, że ilość błędów na RW bywa często
kilkakrotnie wyższa niż na R. Zresztą nie tylko ja to zauważyłem:
http://forum.cdrinfo.pl/no-niki-optyczne/61601-powtarzalnosc-wynikow-oraz-porownanie-dwoch-programow-testujacych.html

--
Pozdrawiam,
*Habeck*