HP nx6125 [EK156EA] kontra nx6110 [EK214ES]

Autor: tomek <zinger_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 10:15:33 MET

Witam,

Prosze, dopomozcie w wyborze jednoego z dwoch powyzszych:)
Komp bedzie stal glownie w domu (dlatego wiekszy apetyt na energie Turiona
nie ma dla mnie znaczenia), zastoswanie raczej standardowe (aplikacje
biurowe, interent, czasami jakas gierka).
Po dlugich poszukiwaniach pozostaly na placu boju dwa modele.
Plusy 6110:
- nizsza cena (ok 500zl)
- matryca Bright View (na zywo nie widzialem, wiec nie mam porownania -
faktycznie jest duza roznica?)
- bardziej wytrzymala (magnezowa?) obudowa
Plusy 6125:
- lepszy (chyba?) procesor
- lepsza grafika (ATI Mobility Radeon X300; w 6110 Intel)
- wiecej zlacz (np tv)
- WiFi
- bajery typu czytnik kart czy linii papilarnych (dla mnie zupelnie
drugorzedne rzeczy)

Wiem, ze to ja musze zdecydowac na czym bardziej mi zalezy, ale moze ktos
rzuci jakims sensownym argumentem, ktory pomoze mi w podjeciu tej decyzji:)

Pozdrawiam,
Tomek