Re: Nowy komputer czy nowy sprzęt?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 09:20:09 MET

W dniu Wed, 22 Mar 2006 22:00:37 +0100, osoba określana zwykle jako
Richma pozwoliła sobie popełnić co następuje:

>Nie słyszałeś o skali piractwa w naszym kraju,

Nie słyszałeś o logice. Albo o precyzji wypowiedzi.

>dziwne, gdzie Ty żyjesz.

Dziwne, gdzie Ty chodziłeś do szkoły?

>Gogle Twoim przyjacielem.

W goglach to ja mogę na nartach jeździć.
Poza tym, to Ty podajesz argument i to na Tobie spoczywa ciężar dowodu.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Do Borg Dream of Electric Sheep? ah, irrele-
\  Kruk@epsilon.eu.org   / vant.