Re: Odzyskiwanie danych - pytanie/pomoc.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 00:14:51 MET

Użytkownik "GrzechG" <grzechg@ANTYSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dvjcs3$8r7$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Czy posiadajac nowy dysk, na który przenioslem sobie dane
> robiac ghosta starego dysku, mam możliwośc odzyskania danych
> znajdujacych się na starym dysku? (Starego już nie mam.)

Skoro piszesz o odzyskiwaniu danych, to pewnie były one niedostępne w
chwili wykonywania obrazu partycji. Jeśli tak, to odpowiedź brzmi -
niestety, nie ma takiej możliwości, gdyż Ghost defaultowo nie kopiuje po
sektorach. Chyba że byłeś wystarczająco domyślny, żeby ten tryb pracy w
Ghoście włączyć.

> Czy to wogole mozliwe? Czy mam sie pożegnać już z danymi??
> Jakich programów uzywać do odzyskiwania danych, lub komu to zlecić??

IMO nikt Ci nie pomoże, bo nie czego odzyskiwać. Ujmę to tak - materiał
źródłowy jest czysty...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/