Re: jaki dysk do laptopa?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 00:09:19 MET

Użytkownik "Piotr" <piotrs@nospam.peel> napisał w wiadomości
news:dvjju2$6ks$1@inews.gazeta.pl...
> Witam wszystkich,
>
> Ostatnio mam przeboje z dyskiem twardym do laptopa firmy Toshiba.
> Ponoc jest to jakas kiepawa seria. Otrzymalem z serwisu
> gwarancyjnego nowy dysk, jednakze po ok. miesiacu pojawily sie
> uszkodzone sektory. Szykuje sie kolejna wymiana, a ze zaczyna byc
> to irytujace, chcialbym kupic dysk innej firmy o tej samej
> pojemnosci (60GB). Tu rodzi sie pytanie: jakiej firmy kupic dysk,
> aby nie byl kolejna padaczka i nie halasowal jak ta Toshitba.

Weź najnowszego Samsunga. Jest praktycznie całkowicie bezgłośny, prawie
się nie grzeje i ma dobre parametry wydajnościowe. O cenie nie
wspominam, bo to będzie najmilsze zaskoczenie ;-). Aha, piszę o dyskach
120 GB, sześćdziesiątek z nowej serii jeszcze nie oglądałem.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/