Re: Duze logo i lezy...

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 23:28:25 MET

"Marek Łapiński" wrote:

> Wiem ze jest, jednak urucham komp i trzymam "del", by wejsc do biosu,
> a wszystko caly czas lezy bez zmian :(

Niestety biosy z logiem ASUSa mają to do siebie, że trzymanie DELa,
właśnie powoduje taki efekt (zablokowanie startu kompa)

Aby wejść do biosa należy DEL nacisnąć (naciskać kilka razy?) w
odpowiednim czasie - po sprawdzeniu pamięci... Wiem, nie widać, bo jest
LOGO - trzeba po prostu wyczuć moment ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	     e-mail j.w. po korekcji		|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|