Re: Po co kulka w klawiaturze laptopa (Dell D810)

Autor: Sebastian Bialy <heby_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 22:05:56 MET

DooMiniK wrote:
> Jedna z praktykowanych kiedyś możliwości sterowania kusorem/wskaźnikiem
> (jak touchpad, czy inna myszka). Już wolę pracować na touchpad lewą nową,
> niż korzystać z tego bzdetu.

Dziwnym trafem ten "bzdet" okazał się całkiem sensowną konkurencją dla
touchpada. Zobacz ile firm promuje taki sposób obsługi "myszki". Inna
sprawa, że podstawową wadą tego rozwiązania w mojej Toshibie jest
samoczynne pływanie kursora. Ale poza tym IMHO wygodniejsze od touchpada
- szybsze i nie trzeba 10 razy skrobać palcem po touchpadzie, żeby
zrobić pełną przeątną ekranu - jak na niektórych wynalazkach.