Re: 1x512 czt 2x256 RAM?

Autor: Hurricane4ever <hurricane4ever_at_o2.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 21:27:24 MET

Użytkownik "abc" <abc@abc.ab> napisał w wiadomości
news:dvsb7e$cd7$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Kupuje laptopa i podczas rozmowy ze sprzedawca, zapytalem czy moga mi
> zamienic dwie kosci 256 na jedna 512, tak zebym mial jeszcze wolne miejsce
> na ewentualne dolozenie pamieci w przyszlosci. Powiedzial, ze ok, ale ze
> komputer lepiej pracuje jak sa dwie kosci tej samej pojemnosci niz jedna
> wieksza.... Prawda to, bo nie bardzo kumam?

nie wiem jak to jest z laptopami ale z tego co sie orientuje to w desktopach
dopiero posiadanie Athlona 64 i plyty np na nforce 4 usprawiedliwialo
posiadanie 2 kosci ramu (po prostu procesor potrafil to wykorzystac) bo na
nforce 2 ten dual ddr byl totalna porazka (zbyt maly wzrost wydajnosci)
pozwole sobie twierdzxic ze w laptokach sytuacja jest analogiczna