Re: Vcore - co to jest

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 21:06:11 MET

Dnia Wed, 22 Mar 2006 19:11:23 +0100, jack napisał(a):

> I niedawno program zaczął mnie alarmować, że mam "abnormal
> Vcore", czyli nieprawidłowe napięcie na jakimś rdzeniu (?) -

nie na jakimś rdzeniu, tylko na procesorze. Teoretycznie powinno być
dokładnie 1.4V, zaś ty masz wg wskazań programu 1.34V

> 1.34V. Teraz cały czas pokazuje 1,38V

programy już tak mają - czasami pokazują jedno, a czasami co innego. Bez
miernika trudno odgadnąć czy ten program pokazuje wartości bliskie prawdzie

> Co to jest

program

>i dlaczego tak sie robi?

to już pytanie do programistów

> Czym to może grozić?

mniejszym wydzielaniem ciepła. Zapewne twój procesor może działać na
znamionowej częstotliwości na napięciu rzędu 1.1V, więc wartość nieco
niższa niż nominalne 1.4V nie jest powodem do alarmu. Zostaw tak jak jest.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam