Re: Jaka karta TV z dostępnych obecnie na rynku, nadająca się do zgrywania z VHS?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 20:37:27 MET

"Mariusz" <MichalskiMariusz@WYTNIJTO.poczta.onet.pl> wrote in message
news:dvrn40$6ol$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A jakiś ranking, czy mam się kierować tym co jest na stronach Chipa?
> Myślałem o modelu WinFast TV 2000 XP Expert, ale czytałem, że są z tą
> kartą
> problemy.
> Czy ktoś ja ma używa, jest zadowolony, nie ma efektu, że jak się ją włączy
> to śnieżą inne TV, albo jakieś inne podobne historie?

Kartyw PC zawsze maja gorszy obraz bo:
- PC zakloca sygnal RF,
- jest gorsze zasilanie niz w TV (znow bardziej zaklocone)
- wyzsza jakosc wyswietlacza (szersze pasmo, wyswietlanie progresywne) niz w
TV

stad :
Koniecznosc doprowadzenia silniejszego sygnalu do karty TV i nie ma na to
rady - to prawa fizyki.
Nie ma zanczenia jaki typ ukladu jest na karcie - w praktyce roznice meidzy
nimi sa pomijalne i o ile nei uzywasz orpogramowaia grzebiacego w rejstrach
ukladu a tylko driverow systemowych to funkcjonalnosc sie nei zmienia.
Karty Leadteka sa przyzwoicie zrobione i nei mailem z kilkoma modelami
zadnych klopotw w kilku roznych komputerach.
Tak wiec WinFast TV 2000 XP Expert jest ok i moge go polecic - uzywalem go
swego czasu i bil np jakoscia obrazu semiprofesjonalna karte do chwytania
sygnalu video - Miro DC10 Plus.
Ogolnie zaleta jest w maire dobry soft dolaczany do karty - robi co trzeba i
jeszcze w miare wyglada choc jak dla mnie za bardzo "lunowaty"