Re: żywotność monitorów LCD

Autor: Arek <agent73_no_spam_at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 19:49:21 MET

On Wed, 22 Mar 2006 11:18:13 +0100, "Edzi" <Pla@ipla.fm> wrote:

>Po kilku latach padnie świetlówka - wymienisz na nową i podziała dalej.

A ja mam złe doświadczenia - po półtora roku padł, z serwisu wrócił z
uwagą "wymiana matrycy". I w sumie działa dalej, ale na ciemnym tle
dokładnie widać niejednorodność podświetlenia - pionowe brzegi są
wyraźnie jaśniejsze (wcześniej tego nie było!). Więc chyba coś
sknocili.
Aha - nie wiem czy wszyscy producenci stosują teraz taką praktykę, ale
w mojej karcie gwarancyjnej jest wpis, że udzielają 3 lata, ale jak
coś padnie to na wymieniony podzespół nie udzielają oddzielnej
gwarancji i nie przedłużają jej również o czas pobytu monitora w
serwisie.

--
A.