problem z blokowaniem MAC adres w routerze

Autor: zanzarus <zanzaruswywal_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 14:59:13 MET

mam roter i klika kompw podłaczonych ndo niego

chciałbym zablokowac 1 komputer znam jego MAC adres 9 router sam przypisuje
adresy automatycznie)

w ustawieniach znaczy w [panelu administracyjnym znalazłem takie cos jak
BRIDGE FILTERING

i sa tam takie opcje

FILTERING ENABLA/DISABLE
FILTERING ACTION BLOCK/FORWARD

i pod spodem mozna "dodawac" adresy

ale trzeba tam wpisac Src MC potem Dest MAC i TYPE

co tam mam wpisac jak znam tylko MAC adres karty sieciowej?

i jak maja byc ustawione FILTERING ENABLE i FILERING ACFTION ??

z gory dzieki za opowiedz