Jaka karta TV z dostępnych obecnie na rynku, nadająca się do zgrywania z VHS?

Autor: Mariusz <MichalskiMariusz_at_WYTNIJTO.poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 13:12:23 MET

    Witam, wiem, że wątki podobne przewijaja się na grupie, ale po
przeczytaniu archiwum ciągle nie wiem jaką kartę TV kupić.
Zależy mi żeby nie kosztowała dużo więcej niż 200 zł, żeby była
bezproblemowa, tzn. nie powodowała pogorszenia odbioru na innych TV w
mieszkaniu i nie zawieszała kompa. Chciałbym też jej używać do zgrywania
materiału ze starych kaset VHS. No i oczywiście miała dobry obraz.
Proszę, nie piszcie, że tak to mi tylko w Erze dopasują. Czy jest coś
dostępnego na rynku co spełni moje oczekiwania, choćby w przybliżeniu?

MariuszM