Re: Athlon/Sempron 64 z Windowsem x64 - warto?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 09:24:38 MET

Dnia Wed, 22 Mar 2006 08:24:17 +0100, Marx napisał(a):

> wybacz moze glupie pytanie, ale czy platforma 64 bitowa zapewnia
> zgodnosc wstecz? Czy mozna np instalowac drivery 32 bitowe?

Generalnie to platforma 64bit po prostu da więcej rozrywki, ze względu na
problemy których w normalnym 32-bitowym systemie nie napotkasz :)

Przysłali nam do firmy XP Pro 64bit. Akurat tego samego dnia przyszedł nowy
komputer. Zainstalowałem, a po 30 minutach użerania się ze sterownikami i
dziwnymi objawami - zaorałem dysk i zainstalowałem XP Pro 32bit :)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004