Re: LAPTOP - porównanie

Autor: ALIEN74 <barek_at_plusnet.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 16:14:20 MET

Marcel napisał(a):

> za ok. 4000 mozna miec ibm t43 lub dosyc dobrze wyposazonego t42. z
> gwarancja, z importu. popatrz na allegro. jest to bez porownania lepszy
> sprzet od tych ktore wymieniles.

Taki T42, czy 43 będzie kilkakrotnie lepszym wyborem! tylko nie żałuj na
gwarancję- mimo pierwszego wrażenia seria T jest -według mnie- ciągle
przed konkurencją jeśli idzie o funkcjonalność i solidność wykonania.

Chyba, że szukasz czegoś co tylko okazjonalnie będziesz zdejmował z
biurka- wtedy szukaj jak najmocniejszych parametrów- i w przypadku
laptopa- zawsze jak najdłuższej gwarancji!

--
Bartek czyli Alien
barek ( a ) plusnet kropka pl