Re: Athlon - nowy zestaw, prosba o ocene

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 16:36:40 MET

Dnia Tue, 21 Mar 2006 13:35:23 +0100, Marx napisał(a):
> to moze go podkrec, moj poszedl na 2,2GHz na taniutkim chlodzeniu.
> Ile zyskasz zmieniajac platforme?

Siostra potrzebuje sprzęt :)
Mój jakoś nerwowo reagował na podkręcanie, a na standardowych ustawieniach
biega bardzo ładnie... Być może kiepski ram - nie wiem, trochę kombinowałem
ale zdrowia nie mam :) Tak więc sprezentuję jej swój sprzęt a sobie kupię
nowy - lepszy bo lepszy, ale na pewno cichszy :)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004