Re: ASUS EN6800GT i auto fun

Autor: p10tr3k <wwww_at_www.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 13:44:27 MET

Użytkownik "Roman Sąsiada" <nie.lubie.spamu@i.hate.spam> napisał w
wiadomości news:dvorhn$ld$1@news.dialog.net.pl...

> Asus Enhanced Driver oczywiście zainstalowałeś ?

Tak...
http://www.digit-life.com/articles2/video/asus-3.html
na tej stronce jest pokazane miedzy innymi jak integruje sie ten Smart
Doktor z rożnymi kartami.
Niestety w polączeniu z moja karta ma najmniej opcji:(((

>Sprawdż mimo wszystko SpeedFana 4.28...

Sprawdze i dam znać...ale dopiero jak wróce z pracy...
tymczasem czekam na dalsze sugestie...moze istnieje jakis wlacznik autofan
bezposrednio na wentylatorku?