Re: Uszkodzenie drukarki HP DJ 3420

Autor: SRB <asdad_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 11:24:29 MET

Kulek napisał(a):
> Poszukaj w drukarce lub kolo niej wylamanego zabka. Widzialem juz 2
> modele z ta glowica, w ktĂłrych sie wylamal, a nie wiem czy to
> podlega reklamacji. Po zdjeciu glowicy powinno byc od razu widac
> zaczep na pasek.

Witam. Faktycznie coś odpadło od głowicy. Na szczęście jest to
metalowa skuwka pasująca do grubości paska. Wszystko wygląda na
to, że to ona przytrzymywała pasek do karetki. Zamontowanie tego
jednak będzie chyba wymagało zdjęcia prowadnicy. Mam nadzieje,
że nic nie z chrzanie, bo to drukarka fajnej dziewczyny i miał
bym u niej krechę ;/

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc