Re: Nieznane urządzenie USB...

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 08:57:42 MET

Hej !

Użytkownik "Dariusz Krok" <d_krok@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:dvob2c$4hb$1@nemesis.news.tpi.pl...
> czytaj uważnie: "... hubem samozailanym..." !!

Pod warunkiem, że podłączone do niego urządzenia mają własne
zasilanie.
Port USB daje max. 500mA, podłączenie huba i kilku urządzeń
ciągnących z niego prąd może nieźle tę wartość przekroczyć.

Mam kartę USB2 do laptopa - jest ostrzeżenie na stronie producenta
że daje w sumie 350mA na 2 porty, a jeśli to za mało to trzeba
podłączyć do niej zasilacz.

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry