Re: jak podzielić dysk?

Autor: B.G <b0ggac.usunto._at_wp.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 02:47:22 MET

Użytkownik " fiman1" <fiman1.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dvncih$80e$1@inews.gazeta.pl...

> Ja juz nic nie dzielę. Nie ma sensu. I tak kopie ważnych dokumentów trzeba
> robić a bez dzielenia wszystko jest łatwiej i szybciej.

wlasciwie podpisuje sie pod powyższym _obiema_ lapkami, chodz osobiscie
preferuje taki uklad:
partycja 1: system, programy uzytkowe; w zaleznosci od wielkosci dysku
5-20GB
partycja 2: reszta, czyli gry, dane, multimedia etc...
dodatkowo na drugiej partycji mam katalog z dostepem ograniczonym tylko do
konta administratora. do katalogu tego raz na jakis czas wrzucam obraz
pierwszej partycji przy uzyciu programu drivesnapshot.
jak narazie nigdy tego obrazu nie potrzebowalem - ale niech jest :)
jesli chodzi o uzytkownikow NEXT-generation to dla nich robienie osobnej
partycji na system i glowne aplikacje jest proszeniem sie o ciagle telefony
typu: "znowu mi cos mowi ze braklo miejsca na C"
dla takich userow _tylko_ jedna partycja.

--
B.G          GG#51489