Reanimacja karty compact flash

Autor: ... <wytnij_to_at_ito.com>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 23:55:41 MET

witam;

mam uszkodzoną kartę compact flash 256MB (Sandisk); kartę można zamontować,
wylistować zawartość, można skopiować z niej tylko ~70kB;
nie można usunąć/założyć partycji fdiskiem (linuks):

I/O error: dev 08:10, sector 0
Device 08:10 not ready.

dd wychodzi z input/output error;

nie zależy mi na zawartości karty; zastanawiam się czy jest jeszcze jakiś
sposób reanimacji karty, którego nie znam (udało mi się "naprawić" inną
kartę zakładając partycję trochę dalej, ponad uszkodzonym obszarem);

macie jakieś pomysły (oprócz wywalenia karty, oczywiście)?;

pozdrawiam